måndag 8 februari 2010

.Vadslagning

Jag och mannen min har slagit vad om att jag ska klara mig utan godis och snacks till sista maj. Hm, undrar hur det ska gå! =) Jag har inte den bästa karaktären, men den här gången ska jag klara mig. Det kommer nog bli svårast kring påsk då det finns godis överallt, men, men, jag ska klara det. Om jag inte klarar det måste jag bjuda mannen på trerätters på restaurang som han väljer, men vinner jag så får jag välja restaurang och då bjuder han.
Jag håller tummarna! Jag bara ska klara det och kanske att det då blir lättare att komma i klänningen som jag vill ha till kompisens bröllop!

Ja, vikt och figur är ett ständig problem. Jag önskar ibland att jag bara skulle kunna strunta i det och ändå vara glad över hur jag ser ut. Men, inte då, det är svårt även om jag vill.
Nej, några kilo bort och sedan är jag helnöjd. Då kanske jag tom kan ha flera av kläderna som hänger i garderoben och nu är för små.
Nej, nu är lillkillen inte på humör så jag ska väl gå och ta mig an honom. Det är dags för lite mellis och sedan ska han få sova. Han är fortfarande inte helt pigg efter helgen.


Kramar

Inga kommentarer: