onsdag 17 februari 2010

.En skön eftermiddag hemma

Ibland blir man trött på människor, men visst, man kanske inte är bättre själv. Jag och killarna skulle åka och hälsa på en kompis och hennes två barn på eftermiddagen. Jag stressar en massa, väcker lillkillen för att vi ska dit och talar om för N att han ska skynda sig att ta på sig när jag hämtar honom på dagis. När vi väl kommer fram så öppnar hennes sambo och säger att hon är ute och går och att stora tjejen har magsjuka. Irriterande! =( Visst jag såg att hon hade ringt på förmiddagen, men jag hade så mkt att göra så jag struntade i att ringa upp. Jag tänkte att om det är ngt viktigt så ringer hon väl igen eller annars ringer hon på min mobil, men tydligen inte. Kändes lite snopet, samt att N blev väldigt ledsen när vi kom dit och sedan fick han inte leka. Jag hade nog försökt att få tag i personen ifråga och talat om att vi är tyvärr sjuka så vi får ses en annan dag.
Ja, ja, det fick bli en eftermiddag hemma istället och det kan behövas ibland. Dessutom har jag en massa jobb på kontoret som jag måste ta tag i, så det kanske var lika så bra.
Tänkte ta och börja städa lite oxå, men först blir det nog till att ta tag i bokföringen.

Ha en fortsatt trevlig dag!
Kramar



Inga kommentarer: