måndag 15 februari 2010

.Förstahandsval

Yes, jag är såååå glad! Vi fick vårt förstahands val på dagis, så om en månad börjar lillprinsen på samma avdelning som N nu går på. Jättekul! Det känns så bra och jag hoppas att det kommer att gå bra med inskolning och allt. Tänk, om bara en månad ska min lilla kille in på dagis, han som är så liten. Känns lite jobbigt, men det ska nog gå bra.
Stora killen ska snart skolas in på den större avdelningen, så dem kommer inte att gå på samma avdelning ngt, men det tror jag bara är bra. Dem behöver få vara för sig själva ibland, dem träffar varandra så mycket hemma. N tycker det ska bli skoj att få börja på leoparden, men lite nervös är han minsann. "Mamma, jag vill börja på Leoparden om K och A följer med" (det är hans två favorit fröknar) . Lilla gubben, det är inte lätt inte, men jag tror nog att det kommer att gå bra. Det har aldrig varit några problem med honom på dagis. Det känns bra när det fungerar och man slipper ledsna barn för det är nog inte så kul.

Har varit och handlat nu på förmiddagen. Behövde köpa hem ngt gott till kvällen då jag ska ha Me and I party hemma. Tänkte fixa lite semlor, vilket aldrig är fel. Det är ju fettisdagen imorgon, så jag tänkte tjuvstarta lite redan ikväll. Jag vet inte hur många som kommer, men som vanligt blir vi inte så många. Jag har nog bjudit mellan 20-30 personer, men vi kanske blir 6 st med mig, så det är inte så mycket. Nåja, bättre med några få än inga alls =)
Nej, nu är det dags att slita sig från datorn och sätta mig en stund med lite scrapbooking. Förhoppningsvis blir jag klar med sidorna jag påbörjade förra veckan.

Ha en fortsatt trevlig dag och en härlig och underbar vecka!
Kramar

Inga kommentarer: