måndag 8 februari 2010

.Oslo here I come

Har bokat biljetter till Oslo, så helgen v 10 åker jag till Oslo för att hälsa på min kära vän E som jag tycker så mycket om. Jag längtar verkligen, det ska bli såååå roligt och vi kommer att ha en toppenhelg där. Jag önskar så att vi kunde ses oftare, men man får ta vara på dem gånger vi ses. Det blir tåg dit och buss hem. Härligt! Bäst av allt, jag kommer att vara barnfri! =)
Jag funderade först på om jag skulle ha med mig ngn av killarna, men sedan tänkte jag att det blir skönast och roligast utan dem. Dem får istället ha en myshelg med sin pappa.
Ja, det är kul att få unna sig lite egentid ibland med kompisar, det behöver man.

Nej, nu väntar N på att jag ska fixa lunch så det är väl bäst att sätta igång. Han har beställt makaroner och köttbullar, hans favorit! Bäst att lyda! =)

Kramar

Inga kommentarer: