fredag 5 februari 2010

.Nu är det fredagsmys

Väntar på att mannen ska komma hem ifrån jobbet. Han har haft hur lugnt som helst hela veckan och sedan idag när det är fredag kommer han hem sent, senare än vanligt. Tråkigt! =) Jag och treåringen har redan ätit tacos och nu sitter vi och myser i soffan med ostbollar och väntar på att mannen ska komma hem. Jag längtar!
Sedan lär det bli ngn bra film och kanske lite annat smått och gott. Funderar på att ta mig ett glas vitt, inte helt fel!
Hoppas ni har en underbar fredagkväll!

Kramar

1 kommentar:

svintoflickan sa...

hi,hi jag blir jättearg om mannen är sen just fredagar.
nu ska jag ta lite mer cola sen blir de sova.

ja de är mysigt me en egentidkväll..de behövs.
men trist när de blir bråk..tänk att de är den största som blir ledsnast..då är han inte så stor ändå.plutten.

kramkram