fredag 19 februari 2010

.Såååå trött på snön!

Varför ska det komma mer snö? Jag tycker faktiskt att det räcker nu. Det har kommit mellan 1-2 decimeter i natt och det verkar som om det ska fortsätta snöa idag, så mer lär det väl bli. Usch, jag börjar bli bra trött på det här vädret nu. Det är ju inte så lätt att veta var vi ska göra av all snö. Vi får ju inte plats med den =)
Jag hade bestämt mig för att jag och killarna skulle åka och hälsa på mina föräldrar idag och mysa lite, men med det här vädret så får vi hålla oss inne och bara åka ut om vi måste, så det blev ändrade planer. Brorsans lilla tjej skulle åka med oss, så nu får istället mamma och pappa ge sig ut i vädret och hämta henne hemma hos mig. Hon kommer nog närsom!
Ja, det lär bli en hemma dag idag. Skönt! Ska försöka få lite fyr i kakelugnen så vi kan få upp lite värme här hemma, det är bara 16 grader inne nu. Brrrrr!

Tänk va att det redan är fredag igen! Veckorna springer fram, det kändes som om det nyss var helg. Ikväll har vi inga större planer, det blir en myskväll hemma med tacos och popcorn. Inte helt fel!

Vad har ni för planer för kvällen och helgen?

Ha en underbar fredag och en mysig helg!

Kramar

Inga kommentarer: