söndag 28 februari 2010

.Söndag -en vilodag!?

Ja söndagen är väl den dagen i veckan då man inte ska göra så mycket, men det är inte så ofta som det är så. Visst idag har vi inte så mycket inbokat, men i alla fall. Mannen är i kyrkan och sjunger, hade gärna velat föja med, men jag tycker fortfarande att det är jobbigt att vara där själv med alla killar. Måste ta tag i mig själv snart och ta mig i kragen och gå till kyrkan även om jag får vara själv med killarna. Dessutom så vill jag gärna höra mannen min sjunga, så nästa gång kanske. Överhuvudtaget så önskar jag att jag vore bättre på att leva nära Gud och att jag kunde bygga upp min relation till honom ännu mer. Det är ju inte så svårt, men det gäller att kliva ur båten först.
Ikväll har jag bokat ett pass med core som jag ska på. Har aldrig tränat det förut och det sägs ju vara bra jobbigt, så vi får se hur det går. Ska bli skönt att få komma iväg och träna lite igen, måste skärpa mig med träningen. Visst, snart börjar jag ju att jobba oxå och då blir det ju inte lättare direkt.

Nej, nu ska jag sätta mig och börja läsa en av böckerna som jag köpte på bokrean. Skoj ,skoj!
Jag hoppas ni får en fortsatt trevlig söndag!
Kramar

Inga kommentarer: