tisdag 23 februari 2010

.Hemmadag igen

Ja det ser ut som att vi får en till hemmadag idag, men den här gången ofrivillig =) Skulle ha fått besök av två goda vänner och deras barn, men pga väder och halka så kommer dem inte. Tråkigt! =( Hade sett framemot att träffa dem, men det blir fler gånger. Ja, så nu har jag inga planer för dagen och ingen bil så jag kan åka till öppna förskolan med killarna, så vi får helt enkelt hålla oss hemma idag igen. Det kommer att bli en låååång dag! Håller vädret i sig på eftermiddagen får jag ta på killarna och gå ut, det är ju bara 10 minus idag.

Ja, annars händer det väl inte så mycket spännande här ute på landet =) Började med en fotobok igår som jag tänkte försöka bli klar med idag. Den här gången är det en bok med foton från 2009. Jag har tänkt att göra en bok för varje år, lite kul att ha! Det svåraste är dock att välja ut vilka bilder man ska ha, speciellt när man har så många att välja mellan. Förra året beställde jag en från Önskefoto, men i år tänkte jag beställa ifrån My photobook, får se vilken som är bäst!
Hoppas ni får en underbar tisdag!

Kramar

Inga kommentarer: