torsdag 11 februari 2010

.Shopping och kinamat

Lillkillen ligger ute och sover i vagnen och det är snart dags att gå och hämta N ifrån dagis. Ute är det strålande sol och fem grader kallt, helt perfekt och underbart väder! I like it! =)
Har haft en trevlig förmiddag på Marieberg med en kompis och hennes dotter. Gick runt och strosade och hittade en del kläder till killarna, men även en snygg klänning till mig själv.

Blåa läckra byxor till N - så fina och blir snygga nu till våren




Dem här byxorna hade nyss kommit in och dem var ju så coola, var bara tvungen att köpa N ett par sådana.

Åt även mat på ett ganska nyöppnat ställe som serverar kinamat. Oj vad gott det var! Det var buffé och det var nog längesedan jag åt sådan god kinamat. Den gick inte av för hackor och sedan stod magen i fyra hörn och en strut igen. Hjälp vad mätt jag blev, men det är väl tanken när man äter.

Mannen min hade beställt en dammvippa som han ville ha, så jag köpte honom en rosa fin dammvippa. Får se vad han har tänkt att göra med den, om han kommer att hjälpa mig med städningen nu eller vad han tänker göra =)
Jag upptäckte att dem har fått in väldigt mycket fint nu till våren. På Vero Moda tex fanns det mycket kläder som jag vill förnya min garderob med, men det får bli ngn annan gång. Än så länge verkar ju våren inte ha så bråttom att titta fram.
Nej, nu är det dags att göra sig klar för att hämta på dagis. Får se om jag kan lyckas få med honom hem idag utan tjafs eller om det ska bråkas idag igen.
Kram på ett tag!

Inga kommentarer: