fredag 19 februari 2010

.Sköna fredag

Jag älskar fredagar för då vet jag att helgen ligger framför och det är ju såååå skönt med helg. Bara vara hemma, mysa med familjen, äta gott och ja, bara vara!

Har haft mina föräldrar här en stund på förmiddagen. Dem hade köpt med sig jättegoda wienerbröd, så bra gick det att vara nyttig idag =) Mums, dem smakade väldigt bra! Vi fikade lite och sedan åkte dem vidare.
Just nu sover båda killarna och det är lugnt och skönt. Borde egentligen gå och lägga mig en stund jag med, men det är så skönt att få sitta en stund i lugn och ro framför datorn eller med en bok eller så.

Ute fortsätter snön att falla ned. Undrar hur mycket mer snö vi ska få!? Säga vad man vill, i år fick vi i alla fall en riktig vinter, även om det hade räckt med lite mindre snö =)
Ha en fortsatt härlig dag! Kram på er!

Inga kommentarer: