lördag 13 februari 2010

.Dan före dan

Ja idag är det dagen före alla hjärtans dag och imorgon ska jag och mannen min ha en underbar kväll tillsammans. Han vet inte så mycket ännu, mer än att jag har skaffat barnvakt. Ska bli så trevligt! Imorgon var det sju år sedan vi förlovade oss, tiden har gått så fort. Tänk att jag och min älskling har varit tillsammans så länge nu, känns lika bra nu som då om inte bättre eftersom vi har två små underbara killar tillsammans =)
Tänkte åka iväg en sväng idag för att köpa en liten present och överraska med oxå, får se vad jag hittar på.
Ja, vad står på programmet idag, ingenting faktiskt! Har inga planer för dagen och det känns rätt så bra. Funderar på att packa en picnic korg på eftermiddagen och åka iväg till en pulkabacke eller så, men vi får se hur vädret blir. Just nu är det inte så härligt, grått och tråkigt!

Idag blev det som vanligt ingen sovmorgon. Barnen vaknade tidigt båda två och jag fick gå upp med dem. Imorgon är det dock min tur att sova och det ser jag framemot. Tänk om killarna kunde lära sig att sova lite längre, till åtta i alla fall eller halv åtta skulle vara ok oxå. Men, men, dem sover ju i alla fall oftast hela nätterna så jag ska inte klaga =)
Nej, nu ska jag gå och börja förbereda frukosten och när den står färdig på bordet ska jag väcka mannen min.
Hoppas ni får en underbar lördag! Ikväll är det ju melodifestivalen oxå och den lär jag nog titta på även om jag inte tyckte det var så bra förra veckan.

Kramar

Inga kommentarer: