tisdag 9 februari 2010

.Korv är inte bra

Jag vet inte vad det är för fel, men varje gång lillkillen har ätit korv på kvällen så sover han dåligt på kvällen/natten. Han kan vakna hur många gånger som helst och skrika och jag vet oftast inte vad det är han vill. Konstigt! Ibland vill han ha vatten, men oftast är det ingenting som är fel. Hm, borde sluta ge korv på kvällen, men det känns dumt att ge honom annat oxå. Han är ju inte så liten längre, så jag tycker han kan äta samma mat som oss.

När började era barn äta samma mat som resten av familjen?
N åt samma mat som oss från han var tio månader ungefär och L har oxå ätit samma mat som resten av familjen i några månader. Det har aldrig varit några problem med maten för någon av dem, dem har ätit allt utan större problem.
Förresten, fick samtal ifrån fotografen idag som vi var hos förra veckan. Korten var redan klara så nästa vecka skulle vi få komma och titta på dem. Jag längtar! Ska bli så spännande att se hur dem blev! =)

Nej, nu ska jag sätta mig och jobba lite på kontoret. Bäst att passa på medan killarna är lugna och leker snällt.
Ha det gott!

Kramar

1 kommentar:

Sofia sa...

Båda mina pojkar har ätit "riktig" mat sedan ungefär 10 månaders ålder med. Det har funkat bra, de började äta mer jämfört med burkarna. Förstår dem ;-)

Kram, Sofia