fredag 12 februari 2010

.Nu är det slut på veckan

Ja nu är det snart slut på veckan igen och helgen ligger framför. Jag förstår inte, ibland känns det som om det bara är måndagar och fredagar som existerar. Veckorna springer bara fram och innan jag vet ordet av så är det slutet av mars och jag ska börja jobba. Hjälp!
Idag på förmiddagen får vi besök av mina föräldrar som ville komma över på lite kaffe. Trevligt, trevligt! =) Alltid lika skoj att få träffa dem.
På eftermiddagen ska vi sedan hem till C och R och gratta lilla L som fyllt tre. Nu äntligen blir det av och det ska bli så kul. N har pratat om det länge nu och ser verkligen framemot det. Ja så ser vår dag ut! Ikväll kommer oxå J junior till oss och ska vara här i helgen. Han har inte varit här på en månad nu pga sjukdomar och annat, så det ska bli kul att ha honom här nu. N kommer att bli överlycklig när han kommer, men sedan dröjer det väl bara ngn timme och sedan bråkar dem redan. Det brukar kunna vara så =)

Nej, nu ska jag sätta mig och läsa nya numret av Mama som kom igår.
Ha en underbar fredag!
Kramar

5 kommentarer:

marie sa...

hej!
Tusen tusen tack för din värmande kommentar. HAr fått mycket positivt respons på det inlägget att jag k'nner mig helt överväldigad över alla underbara människor som man inte känner men ändå är så stöttande<3

Therese sa...

Tack för dina lyckönskningar, du må tro att vi är glada att Fröet gick att vända!!! Du/ni ser ut att ha en toppen redag att se fram emot, njut av familj och vänner! STOR kram!

Carolina sa...

Så gott med Max! Det är helt klart nackdelen med att bo i skärgården, man saknar såna där hamburgerställen osv att ta barnen till rätt smidigt för lite extra mys :-) Ha en härlig fredag! kram

Therese sa...

Är krupp ärftligt? Varken jag eller mannen har haft det... Men kan tänka mig hur otäckt det måste vara, såg hur rätt lillan blev. Tur att vi har underbar sjukvård!
Nu ska jagta dig på orden och vivla med lite bloggläsande och sedan en god bok! :-)

Therese sa...

Aha... kanske tur i oturen då, då både jag och mannen var väldigt allergiska som barn och till viss del som vuxna... då slipper luran kanske det?! Kram