måndag 2 maj 2011

.Måndagslista

Idag måndag är jag glad för att:
-vi har haft en underbar helg med familj och vänner.

- vi har bokat allt till vår resa till Gotland, ska bli skoj att äntligen få komma dit. Ser framemot det!

- den här kursen snart är slut, bara tentan kvar, vilket innebär mycket plugg.

- jag har så många underbara vänner i min närhet. Tack för att jag har fått äran att lära känna er!

- vi håller på att planera vår sommarsemester för fullt. Det kommer att bli en händelserik och spännande resa!

- jag har kommit igång att träna, känns gott!

- jag har världens underbaraste man och barn! Älskar er!

- jag inte är trådsmal, mager eller jättetjock, utan jag är alldeles lagom, åtminstone i mina ögon =)

Önskar er en fortsatt trevlig måndag och en skön vecka!
/ Mrsfunky

4 kommentarer:

Jennyn sa...

Hej fina du, lika fin lista som alltid!! Blir så glad av att få läsa den! :)

Många kramar, Jenny

Jennyn sa...

Hej fina du, lika fin lista som alltid!! Blir så glad av att få läsa den! :)

Många kramar, Jenny

Anonym sa...

Den efterlängtade listan:))

svintoflickan sa...

Du har alltid så mkt fina bilder.kul att se grabbarna.å så duktig du är med inredning.
kram