onsdag 17 mars 2010

.Nytränad, nyäten och nyduschad

Ja, det kan inte bli bättre. Har varit och tränat ett pass med core ikväll, kändes bra! Kommer säkert att få träningsvärk imorgon. Kom hem, åt middag, korv med bröd! Kanske inte världens mest avancerade mat, men ibland smakar det riktigt gott! Hoppade sedan in i duschen och nu sitter jag här, nytränad, nyäten och nyduschad, med en härlig kväll framför mig.

Lillkillen sover, stora killen har precis lagt sig och det är lugnt och skönt. Ser framemot en mysig kväll med mannen.

Hoppas ni får en fortsatt trevlig onsdagkväll!
Kramar

5 kommentarer:

cecce sa...

Hej!
Vad kul att du kikade in!
Alltid kul med nya läsare och bekantskaper:-)
Försöker också hinna med att träna endel och var på spinning i går.
Skönt!!
Korv med bröd kan vara riktigt gott!!

Ha en skön kväll!!
Kram

jenny sa...

Hoppas ni har en mysig kväll! Kram Jenny

Agnes sa...

Tack för din gulliga kommentar :)

Sv: Det är just tiden som inte räcker till. Jag brukar passa på när gubben åker till jobbet på kvällen och lilleman somnat, då har jag min egen-tid. Photoshop är jätteskoj och jag har lärt mig massor på jättekort tid. Finns så mycket kul man kan göra!

Ha en fin dag!
Kram Agnes

Michelledelice sa...

Nya tävlingar på gravid/Världsbloggen Michelledelice.blogg, om några dagar så kommer jag också lotta ut en snygg design skötväska värde 1500 sek, missa inte detta!!!

P.Älskar din pricka stil på bloggen, jätte snuggt!

Areyanna sa...

Härligt! Core passen är toppen=) Hoppas du får en fin em!