söndag 14 februari 2010

.Alla hjärtans dag!

Idag är det alla hjärtans dag och det var sju år sedan jag och mannen min förlovade oss. Grattis till oss och alla andra som har förlovat sig på denna dag eller kanske tom idag.
Jag hoppas ni alla får en underbar dag med nära och kära!
Dagen började kanon, sovmorgon tills kl blev halv tio. Upp och äta en god och härlig frukost som stod framdukad, bara att inta. Dagen kan inte börja bättre! Har även hunnit med lite alla hjärtans dag fika, en god jordgubbspaj med vispgrädde, mums! Överraskade min man med lite presenter, två snygga t-shirtar från Jack and Jones och en chokladkartong. Sedan kommer den stora överraskningen ikväll då jag har bokat bord på en bra restaurang där vi ska äta trerätters. Det ska bli så skönt att få komma iväg en stund ikväll och bara äta god mat och vara med mannen i mitt liv.
Av mannen min fick jag en stor och vacker bukett med röda rosor, ett silver halsband med ett hjärta samt två stora silverringar till öronen. Han är underbar! =)

Jag älskar dig sååååå!

Ska snart börja med maten till killarna. Själv hoppar jag nog maten idag för att vara extra hungrig ikväll. Ska sedan iväg till kyrkan på äventyrsgudstjänst för hela familjen. N älskar att åka dit och höra alla barn sjunga. Det brukar vara fullsatt i kyrkan och dem är så duktiga.
Som sagt, nu är det dags att börja med maten.

Ha en fortsatt härlig dag!
Kramar

Inga kommentarer: