torsdag 4 februari 2010

.Nya tavlan

För några veckor sedan när jag var med en kompis och provade brudklänningar så hittade jag en tavla som jag blev förälskad i. Jag ville gärna ha den, men funderade på var jag skulle hänga den. Vi åkte hem och jag tittade hemma var jag kunde få plats med tavlan. Jag insåg sedan att vi kunde ha den i hallen, byta ut en annan tavla. När hon sedan skulle tillbaka och pröva mer klänningar så frågade jag om hon kunde köpa den till mig och det gjorde hon.
Nu hänger tavlan i hallen och jag bara älskar den!
Den är så talande, säger så mycket!





Kramar

1 kommentar:

Irené sa...

Det är ju sinnesro-bönen =)
AA använder den flitigt. Väldigt kloka ord!

Hoppas ni kryar på er från magsjukan snabbt, och framför allt att N inte drabbas av den. Som du skriver så räcker det nog med ett barn med kräksjukan!

Kram