onsdag 12 oktober 2011

.Min dag idag!

Vad är det för en dag, är det en vanlig dag
Nej det är ingen vanlig dag, för det är min födelsedag
Hurra, hurra, hurra!

Ja, idag är det min födelsedag och jag blir ett år äldre. Känns helt ok, tycker fortfarande att jag är sååå ung =)



Det blir inte så mycket firande ikväll. Jag ska på föräldramöte på killarnas förskola, men innan det ska vi fika lite och sedan ikväll ska jag och mannen fira lite med smörgåstårta bara vi två. Mysigt! Sedan firar vi mer till helgen. På fredag kväll kommer min syster med familj och sedan på lördag kommer mannens familj och firar mig. Trevligt, trevligt!

/ Mrsfunky

3 kommentarer:

svintoflickan sa...

först..GRATTIS!!!
sen är de så konstigt för jag har skrivit en del inlägg till dej men det verkar inte komma me??kankse jag som gjort nåt fel...
bland annat frågade jag var och hur du gjorde den där fotoalamanackan.skulle så gärna vilja ha en men gissar vi är för många.ler.
kramis

Therese sa...

Bra att du drar ut på firandet å njuter ordentligt av födelsedagen i flera dagar ;-D Njut nu av din dag, grattiskramar <3

svintoflickan sa...

nuu har jag med beställt almanackan.
sååå kul.
kram!!