söndag 9 november 2014

.En alldeles egen legokalender

Varje år brukar jag köpa en lego adventskalender till killarna men i år ska jag göra min egen lego adventskalender. Jag tycker det blir dyrt med över 500 kr för två kalendrar. Jag kom istället på att man kan köpa en massa legogubbar på Ebay och sedan slå in dem i presenter, en gubbe varje dag. För det första kan jag välja dem gubbar dem vill ha, som tex alla figurer i super heores och sedan blir det mycket billigare. 

Ett bra tips inför jul och för sådana barn som älskar lego.


Brukar era barn få adventskalendrar?

/ Mrsfunky

4 kommentarer:

Vickie sa...

Isabelle har en monster high kalender i år å killarna playmobil. Har gjort egna tidigare år. Det är mysigt! Smart m ebay. Ska jag komma ihåg����
Kram

Sara sa...

Åh vilket bra tips :)

Life of Johanna sa...

oh spännande :) Och billigare göra egen än köpa.

Jennysen sa...

Hej! Tack för att du läst och kommenterat mitt gästinlägg hos Johanna (lifeofjohanna.se).

Åh vad jag hoppas att din bror tar sig igenom det, för sin familjs, och sin egen skull.
Vill inte att han ska bli så olycklig som min far var på slutet.