tisdag 16 februari 2010

.Fettisdagen

Det har varit en intensiv men rolig dag. Började dagen med att åka till tandläkaren med N, vilket gick sådär. Han ville inte följa med in när det var hans tur, så det slutade med att jag fick ta en unge under varsin arm och sedan gå igenom korridoren med en hysterisk kille. Inte så kul kanske! Väl inne ville han inte sitta i stolen och när han väl satt däruppe så skulle han inte gapa. Vad glad man blir när dem gör som man säger =) Nåja ,tillslut så gick det bra och han gapade stort och dem kunde titta på tänderna.

När vi kom hem så var det dags att åka till skojlandet med fru Viking och hennes tre barn. Oj vad skoj dem hade och det var alldeles lagom stort oxå. Passade perfekt för våra småttingar.
Dem lekte och hade kul i några timmar med undantag för lite påfyllning i magen.
Sedan åkte vi hem hit och killarna fortsatte att leka och vi käkade mat och självklart även semlor Det är ju fantastiskt gott! Det lär nog bli en semla till senare ikväll, även om jag inte borde. Men, men, det är ju bara fettisdagen en gång, så varför inte. Ska och träna ikväll oxå så då kan jag äta med gott samvete =)
Tack M för en underbar dag! Har haft så trevligt och kul! Det får vi göra om snart igen.


Borde ta och sätta igång med maten nu så jag hinner äta innan jag ska iväg och träna, annars lär det inte gå så bra.
På återseende!
Kramar

Inga kommentarer: