tisdag 23 februari 2010

.Du är mitt allt

Satt och tittade lite idag på gamla lovsånger och hittade många sånger och texter som har betytt en hel del för mig och som jag tycker om att sjunga. En av dem är:

Du är mitt allt

Dra mig nära Dig Låt mig aldrig gå
Jag lägger ner allt för Dig
Du säger mig jag är Din vän
Du är mitt begär Du och endast Du
Ingen har en famn som Du
där jag kan vila trygg just nu
Hjälp mig hitta fram
För mig hem igen

Du är mitt allt
Du är vad jag behöver
Du är mitt allt
Låt mig få känna Dig




1 kommentar:

carola sa...

åh vilken underbar text..

Ev ska jag och maken förnya våra löften i år då vårt bröllop blev kaos med massa bråk med familjen..
Ingen dag jag minns med glädje..

Söker efter dikt/låt som beskriver min tacksamhet och kärlek.
Han har funnits vid min sida, varit mitt stora stöd vid motgångar.


Om du kikar in under inlägget veckans blogg kan du tävla om att bli just veckans blogg hos mig..
Stor kram