tisdag 16 februari 2010

.Tandläkare, skojland och semlor

Ska snart iväg till tandläkaren med N. Hoppas att det kommer att gå bra. "Men, mamma, jag vill inte ha plåster, vill inte till tandläkaren" , han trodde nog att det var till doktorn vi ska. Nej, ngt plåster lär han väl inte få.
När vi kommer hem därifrån kommer en kompis till mig och hennes tre barn och då ska vi dra in till skojlandet och leka lite. Ser framemot det! Ja så den här dagen är ganska så fullspäckad.
På eftermiddagen blir det mys med semlor, för det måste man ju bara äta den här dagen och helst flera stycken =) Hm, tur att jag ska iväg och träna ikväll.

Nej, nu måste jag se till att göra oss klara så vi kommer i tid.
Ha en underbar dag och ät många semlor!
Kramar

1 kommentar:

Ulrika - foto - Jonasson sa...

Jag tjyvstartade ju semelätandet redan förra veckan..men det hindrar mig inte från att äta ett par till idag :)

Ha en underbar dag o om tid finns, kika gärna in på min nya tävling:

http://uj76.blogspot.com/2010/02/tant-lottar-ut-ett-presentkort-vart_16.html

..med chans att vinna ett presentkort från en mkt braig barnbutik =)

Kram