tisdag 23 februari 2010

.Fel napp

Det är så irriterande! Jag beställde nya nappar till lillkillen ifrån namnnappen för jag tyckte det vore bra med sådana nappar tills han börjar på dagis. Då kan åtminstone ingen ta fel på napp. Jag fick hem dem idag och dem var så fina, men när jag ska ge honom en av napparna så vägrar han att ta den. Han ville bara inte ha den, utan kastade bort den. Det visade sig då att alla hans nappar som han har hemma är symmetriska (platta) medan dem jag beställde var anatomiska. Nu har jag alltså tre nya nappar med hans namn, så fina, men han vill inte ha dem =)
Ja, vad gör man då! Antingen får jag försöka ge honom dem igen och hoppas på att han lär sig använda dem eller så får det bli till prydnad. Det känns inte så skoj att beställa hem tre nya, men vem vet, det kanske får bli så =) Komiskt var det i alla fall. Jag hade verkligen inte tänkt på vilka nappar han använder. Jag har köpt olika nappar hela tiden och han har aldrig vägrat använda några förrän nu. Lilla gubben, han vet vad han vill.

Nej, nu ska jag ta och gå in i tv-rummet och fixa med nya mattan som har kommit idag. Det kommer att bli så fint!
Ha en fortsatt härlig kväll!
Kramar

2 kommentarer:

Sara sa...

Vad retligt med napparna, men vem vet han kanske tar dom sen? Jätte tråkigt att vi inte kunde komma idag men vi får satsa på nästa vecka. Har du hört från stånk? Vi pratade om att vi kunde åka tillsammans igen och hon kunde inte på mån men på fredag, du kunde också då va? Hoppas du får en trevlig kväll. Kram Sara

Diana sa...

åh, vilken envis liten kille! =)