onsdag 17 februari 2010

.Bokmalar

Dem flesta i min familj är bokmalar och även jag, även om det i vissa perioder inte har blivit så mycket böcker läst. Snart är det dags för årets stora bokrea och jag passade idag på att gå in på adlibris och förhandsbeställa en del böcker. Det blev mer än vad jag hade tänkt =), men jag hittade så många bra. Beställde bla dem tre första böckerna i Twilight serien, så det ska bli spännande att se hur dem böckerna är. Jag har ju hört väldigt mycket bra om dem.

På eftermiddagen så hann jag jobba undan all bokföring på kontoret, så nu känns det bra igen när jag vet att jag inte har ngt jobb som hänger över mig. Har även hunnit med att städa hela nedervåningen, så imorgon är det bara övervåningen att städa, vilket känns skönt. Känns bra när man har städat och det ser rent och snyggt ut. Jag är lite av en pedant och avskyr när det är stökigt och skitigt =) Det kan bli jobbigt ibland, för jag har ganska höga krav på både mig själv och hemmet, men samtidigt har jag svårt att släppa det.
Nej, nu ska jag ta och sätta på lite kaffe och sedan ska jag sätta mig i soffan med en kopp kaffe och en stor gräddig semla. Mums!

Ha en fortsatt trevlig mitt i veckan kväll!
Kramar

Inga kommentarer: