torsdag 11 februari 2010

.Scrapping med goda vänners sällskap

Japp, det blev scrapping ikväll och det var så skönt att få komma iväg en stund utan barn och bara få umgås med goda vänner. Det var en trevlig kväll, fast så mycket scrapping blev det inte om jag ska vara ärlig. Vi satt och pratade en massa, åt tacos, fikade, pratade igen och ja....sedan var det dags att åka hem. Jag hann i alla fall börja med två sidor, så det är alltid något. Kanske att jag kan få lite inspiration och göra klart dem imorgon eller i helgen.
Två av tjejerna berättade att dem hade bokat en resa till USA i slutet av maj. Dem och deras respektive ska åka till Californien och hyra en bil och resa från stad till stad. Oh, jag vill oxå! =) Det låter så härligt! Det får bli ngn gång när barnen är större och jag och mannen kan åka iväg två veckor utan dem och det dröjer ju några år.

Nej, nu ska jag faktiskt vara lite social med mannen min en stund innan det är dags att sova. Vi har i stort sett bara sagt hej till varandra sedan i morse. Så kan det vara ibland!

Hoppas ni får sova gott i natt!
Kramar

Inga kommentarer: