torsdag 25 februari 2010

.Bokrean är igång

Yes, nu är bokrean igång igen och det är såååå kul. Jag skulle kunna köpa hur mycket böcker som helst, men någon måtta får det vara. Var i alla fall på maxi idag för att handla hem lite mat och så till helgen och då passade jag även på att köpa lite böcker till mina två små killar, eller det blev nog bara till treåringen. Jag hittade även en mysig kokbok med bara kycklingrätter, samt en biografi om en mamma som förlorade sina anhöriga i tsunamin i Thailand - "När livet stannar" av Malin Sävstam. Den verkar vara en grymt bra bok! Till N köpte jag bla två böcker om Mamma mu och en bok om Alfons Åberg samt några till böcker! Han blev väldigt glad över alla böcker, så det ska bli kul att få läsa ngn av dem ikväll.
Imorgon lär jag väl få hem böckerna jag förbeställde på Adlibris så då lär det bli läsa av. Kul! =)

Brukar ni handla mycket böcker på rean, i så fall vad för slags böcker?

Hoppas ni får en fortsatt trevlig torsdag!

Kramar

2 kommentarer:

carola sa...

härligt med bokrea.
Jag har ju vit köpmånad så jag får bita mig i tungan.

Inhandlade en bok om matbröd med massa recept..
Jag har ju vunnit en ekonomicoach i 3 månader så jag måste skärpa mig:)
kram igen
läs om det här http://www.carola71.pengakoll.nu/blogg

Anonym sa...

Du vet nog att jag också är en bokshoppare när jag har pengar, beställde twilightserien (tre första), två böcker i en annan fantasyserie jag har, en kokbok (per morber) samt ett par barnböcker, sen köpte barnen varsin bok idag också. Älskar böcker, hinner bara aldrig läsa så mycket som jag vill, svårt att komma till ro.
Tack för kaffet idag, trevligt! Ses imorgon, ska bli kul även om jag garanterat är helt slut efteråt, blir alltid det av badhus.
Ha en skön kväll!!
Kraaaaaaaaaaaam