måndag 8 februari 2010

.Sko - och mössgalen

Är det något som jag skulle kunna köpa väldigt mycket av så är det skor. Jag älskar skor och skulle gärna vilja ha en hel garderob bara med skor. Jag vet inte när jag skulle använda alla skor, men det skulle vara roligt ändå! =) Något annat som jag skulle kunna köpa hur mycket som helst av är mössor. Inte till mig, men till killarna. Jag älskar mössor och det finns många fina mössor till dem. Jag har hittat en jättesnygg grå mössa ifrån Nova Star som jag gärna skulle vilja ha till killarna till våren.
Jag har ju köpt röda vårjackor till dem så då vore det inte så dumt med gråa mössor. Ja, vi får se hur det blir med det.

Nej, nu börjar maten bli klar så det är dags att duka.


Kramar

1 kommentar:

Unknown sa...

Rött och grått passar väl utmärkt ihop!

Må så gott ♥
Mvh Camilla