torsdag 4 februari 2010

.Mina "ko"-lingar

Mina små killar, så coola och härliga. Jag älskar dem så mycket!


N och L sitter och kramas på golvet i köket. N älskar sin lillebror jättemycket och vill gärna krama och gosa med honom.


N i gul t-shirt med ko på från Lindex. Så häftig!

Jag sa till honom i morse, "vilken söt kossa du har på tröjan". Jag fick då till svar: men mamma, kossan är inte söt, den äter gräs! Det lät så kul, om den äter gräs kan den inte vara söt, så enkelt var det =)


Liten kille full av bus i turkos t-shirt med apa från Me and I


L sitter och läser bok! Det ska börjas i tid! =)

Som flera av er har förstått så älskar jag kläder. Jag köper gärna mycket kläder både till mig och barnen. Jag köpte en luvtröja i höstas på Ullared till treåringen. Han hade på sig den första gången nu i veckan och när jag nu tvättade den så gick dragkedjan sönder. Vad glad man blir, efter första tvätten så kan jag inte använda den igen. Visst han kan ju ha den utan att man knäpper, men det blir ju inte samma sak. Vissa saker på Ullared är bra, men vissa saker är bara skräp, tråkigt! =(

Nej, nu ska jag försöka ta och börja städa lite. Torsdag innebär städdag, vare sig jag vill eller ej!

Ha en underbar dag allesammans!

Kramar

Inga kommentarer: