onsdag 10 februari 2010

.Tid för scrapping

Imorgon kväll ska jag hem till en kompis och scrappa lite. Ska bli så kul att äntligen få tid till att sitta lite och kanske få några sidor gjorda. Jag ligger efter hur mycket som helst, har sååååå många kort som behöver komma in i killarnas album. Men, men tiden räcker inte till allt, men imorgon kanske jag kommer en bit på väg om vi inte pratar bort kvällen vill säga =)
Har suttit nu ikväll för att kolla igenom vad jag ska ha med. Det känns inte som om jag kan plocka med alla mina saker, det är lite för mycket.

Lillkillen var inte på humör ikväll när han skulle sova. Vet inte om det var sprutorna som spökade eller vad det var, men jobbigt var det i alla fall. Nu sover han i alla fall och jag hoppas han sover bra hela natten. Han har vaknat en hel del gånger varje natt nu och skrikit, lite irriterande är det. Nåja, det går väl över det med. Jag ska inte klaga, båda killarna har alltid sovit bra på nätterna.

Nej, nu är det dags för lite kaffe eller te känner jag och sedan blir det en stund framför tv:n innan det är dags att sova.
Ha en fortsatt trevlig kväll och en god natt!
Kramar

Inga kommentarer: