onsdag 10 februari 2010

.Mitt i veckan

Idag är det redan onsdag, dagen mitt i veckan. Snart är det helg igen och så rullar det på. Idag ska N till dagis igen, skönt! Det behöver han verkligen! Han har pratat om sina kompisar där en hel del så det tycker han ska bli kul. Jag och lillkillen ska in till biblioteket och gå på rim och ramsor och sedan strax innan lunch ska vi äntligen få komma på ett års kontroll. Ska bli kul att få se hur stor han har blivit sedan sist. Lilla gubben, han börjar bli så stor, men vill inte börja ställa sig upp eller försöka gå. Nej, han är nöjd som det är och på sätt och vis tycker jag det är skönt. Han kommer lära sig det tids nog och då lär det bli fullt upp.
Ja så ser vår dag ut idag. På eftermiddagen ska vi bara vara hemma och leka och jag tänkte försöka sätta mig och kolla igenom mina scrappingalbum och se om jag behöver framkalla mer kort eller inte. Jag ligger efter en hel del med L´s album, men jag hittar liksom inte tiden nu för tiden. Det kanske blir enklare när barnen blir lite större.
Nej, nu ska jag gå och ta bort L ifrån pottan och sedan ska jag börja förbereda väskan och det som ska med till dagis och rim och ramsor. Jag tänkte nämligen åka in tidigare till stan och ta mig en promenad innan rim och ramsor. Kan vara skönt att få komma ut lite och röra på fläsket =)
Hoppas ni får en underbar dag!


Kramar

Inga kommentarer: