lördag 20 februari 2010

.Snöstorm

Vaknade tidigt idag, barnen ville inte sova fast det var lördag =) Konstigt, men så är det väl att ha småbarn. Sova får man väl göra när dem är vuxna eller när dem är tonåringar och vill sova hela dagarna =)
I alla fall så när jag tittade ut genom fönstret så var det snöstorm så det heter duga och det har nog kommit ngn eller några decimeter till med snö. Jag blir tokig! Jag vill inte ha mer snö nu! Nu får det vara nog!
Ja så den här dagen lär vi nog inte komma utanför dörren och det värsta är att vi skulle behöva åka och handla, men det får vi nog strunta i. Vi får främmande ikväll så jag får försöka slänga ihop ngt av det vi har hemma. Det går säkert bra det med. Ngt ska jag väl kunna hitta på!

Ja, annars händer det väl inte så mkt hemma hos oss idag. Jag och treåringen skulle ha åkt in på dockteater till biblioteket och där skulle han sedan få en bok eftersom han fyllt tre år, men det lär nog inte bli ngt av det heller. Tråkigt, men boken får han ju en annan dag.

Hoppas ni får en mysig dag!
Kramar

Inga kommentarer: