fredag 5 februari 2010

.Melodifestivalen - jippo eller inte?

Jag kom just på att imorgon drar melodifestivaljippot igång igen. Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta. Jag tycker att det har gått lite till överdrift och jag avskyr att man sitter fast i fem lördagar framöver bara för att titta på ngt som man i slutändan bara blir irriterad över eftersom fel låt oftast vinner. Varför då sitta där varje lördag, ja, det brukar bara bli så och dessutom tycker jag inte att det går så mycket annat kul på lördagar. Det får väl bli att man ser ngn bra film istället. Men, men, känner jag mig själv rätt så kommer jag nog att sitta bänkad framför tv:n varje lördag i fem veckor eller så. Ja, så lär det bli!


Kramar

1 kommentar:

Elin - Ett hus till oss sa...

Jag kommer också sitta bänkad ;)

Jag önskar dig en fin helg, Kram Elin!