måndag 15 mars 2010

.Ett år närmare 40

GRATTIS GRATTIS! Idag fyller min underbara man år och blir då ett år närmare 40. Åren går fort! När vi träffades var han 28 och nu är han som sagt några år äldre. Ja, så kan det vara.
Jag och N sjöng för honom och gav honom frukost på sängen, väldigt uppskattat! N var så duktig på att sjunga, sjöng nästan hela sången. Bra gjort!
Han fick flera presenter, kläder, ett nytt tv-spel som han hade önskat sig samt en förstoring på L och en förstoring på N. Sååå fina! Så mycket mer firad kommer han inte att bli idag, vi firar honom mer på söndag med släkt och vänner. Har dock köpt hem en liten smörgåstårta, så till lunch idag mumsar vi på det och firar lite mer bara han och jag. Mysigt!

Just nu skulle jag vilja gå ut och ta mig en lång och härlig promenad och njuta av det vackra vädret, men jag får lov till att hålla mig inne med lillkillen idag med. Hoppas att han piggnar på sig så vi kan vara ute en stund i morgon istället. Tänk va, våren är snart här! Solen skiner och det börjar bli barmark både här och där! Livet är underbart!

See you later!

Inga kommentarer: