söndag 6 december 2009

.Grattis min lilla prins!

Ett stort grattis till min lilla prins som idag blir ett år! Hurra, hurra, hurra, hurra!
Tänk va, det känns som om det var igår värkarna startade och vi åkte in till BB och nu är han redan ett år. Det var en väldigt tuff och jobbig förlossning och jag var ett tag rädd att vi skulle förlora honom, men det gjorde vi inte och nu charmar han alla i sin omgivning. Min lilla kille, så underbar och go! Jag är så tacksam att jag har fått så fina barn, dem betyder allt för mig!


Här är L bara några timmar gammal


Här är han en månad ungefär


Ca tre månader gammal


Här tog jag för någon vecka sedan. En söt liten tomtenisse! =)

Ska snart börja med lunchen och sedan på eftermiddagen blir det fullt hus med släkt och vänner. Skoj! Har bakat och fixat en massa, men tårtan beställde jag. Ska ta kort på den så ni får se senare!

Hoppas ni alla får en fortsatt trevlig söndag!

Kramar

3 kommentarer:

Diana sa...

Hoppas du har en trevlig andra advent!! =) Just nu har jag en tävling där du kan vinna en Uglydoll Almanacka, delta gärna! =) Kram/ Diana

Ulrika - foto - Jonasson sa...

Tipsar dig som redan tävlar, har tävlat hos mig att jag nu dratt i gång ännu en spännande en:

http://uj76.blogspot.com/2009/12/tant-lottar-ut-tuffa-plagg.html

..med chans att vinna finfina plagg från en finfin butik! Kika gärna in o delta i den med =)

GRATTIS i efterskott till lillstor prinsen =) Kram

Mrsfunky sa...

Till Tant Ulrika, tack för tipset och gratulationen. Ska kika in där senare! Hopaps du får en fortsatt mysig dag och en skön vecka.

Till Diana: Jag har haft en väldigt mysig andra advent och ska även titta in hos dig. Önskar även dig en fortsatt trevlig dag och en skön vecka!