tisdag 23 mars 2010

.Yiippiiee!!!

Jag slapp restskatt! Yes! =)
Det känns så bra att jag slipper betala restskatt utan istället får tillbaka pengar. Jätteskönt! Dem ska sättas in på mitt resekonto så vi kanske kan åka på vår drömsemester nästa år. Det vore ju nice!
Hade en trevlig eftermiddag med E och hennes två barn. Det var ett tag sedan vi sågs nu, så det kändes skönt att få träffas idag och fika och snacka goja. Egentligen borde vi ju vara ute och gå och inte fika så mkt när vi ses, men finns det något trevligare än en kopp kaffe och ngt gott till. Dessutom så regnade det ju idag, så då hade vi rätt att vara inne =) Ursäkter finns det gott om! =)

Nej, varför hålla på och bry sig om vikt och annat hela tiden. Varför inte vara nöjd med hur man ser ut och inse att jag är älskad ändå trots ngt kilo på fel ställe. Jag tror inte att kärleken sitter i antal kilo, eller....!?

Förresten, N har haft problem med att bajsa på toaletten. Han vill bara bajsa på pottan, så ikväll mutade jag honom med ett häftigt klistermärke. Jag sa att han fick välja ett klistermärke om han gjorde nummer två på toaletten och det gjorde han. Duktig kille! Han kommer sedan att få ett klistermärke varje gång han gör det på toaletten, tills han kommer över den där spärren eller vad det nu är. Lilla gubben! Det är inte lätt att vara liten!

Nej, nu sover boysen och jag ska nog gå och slå på tv:n och se om det finns ngt bra där.
Ha en fortsatt skön kväll!
See you later!

2 kommentarer:

svintoflickan sa...

ja du ..de är såå rätt...fika fika !!! de bör man:-)
å du är ju jättefin så du kan minsann fika hur mkt som helst.
kramis

Therese sa...

Även jag har ett stort leende, får tillbaka på skatten! välkommet som bara den! Och jag håller i dig, man är ju omtyckt för den man är - inte kilona... Dessutom tar jag med mig ditt tips om klistermärkena, bra att ha på lut när Luran ska bli blöjfri! Önskar dig en fin dag. KRAM