måndag 29 mars 2010

.Fullspäckad söndag

Igår var dagen fullspäckad från att jag gick upp och tills jag gick och la mig igen. Kändes knappt som om jag och mannen hann ses alls. Sov till kl åtta då mannen gick upp med killarna och lät mig ligga kvar i sängen. Kunde dock inte sova pga de två stora barnen som retades och bråkade med varandra i ett. Gissa om jag var glad när jag kom ner, inte....! Jag var sååå arg på dem, speciellt på J junior som ändå är så pass gammal. Hur ska jag kunna sova när jag har jobbat natt om dem inte klarar av att vara tysta ens en timme. Nej, det blir spännande att se.
Åt en god och härlig frukost och åkte sedan till Hallsberg för att följa med E och P på en mini bröllopsmässa där man även fick provsmaka olika tårtor och annat. Tyvärr var det väl inte så värst, men lunchen som vi åt senare gick inte av för hackor, så det var bättre. Hade en trevlig förmiddag med E och P.
Kom sedan hem för att direkt åka till kyrkan där det var familjegudstjänst. N blev lite sur för att han inte fick gå på söndagsskolan, men han förstod inte riktigt att alla barnen var med inne i kyrkan istället. Det var en mysig eftermiddag med mkt sång och drama. Själva temat för gudstjänsten var att "Se på Jesus" och det är precis vad vi behöver göra.
Tog en kopp kaffe efteråt och åkte sedan hem för att slänga i mig lite mat och sedan vidare igen för att träna ett pass med core.
Ja ,det var en fullspäckad dag men i det stora hela en trevlig söndag!
Jag och mannen fick lite tid med varandra på kvällen när jag kom hem, så vi hann i alla fall ses lite innan det var dags för sängen.

Hoppas att ni hade en underbar söndag!


Inga kommentarer: