torsdag 4 mars 2010

.Svett till dansband och schlager

Har ganska nyligen kommit hem ifrån ett pass med spinning. Det var så kul och så jobbigt! Ikväll var det dansband och schlager tema, så vi körde verkligen full fart till sådana låtar. Hur kul som helst! Öka, öka, öka.....Svetten rann och vi överröstade varandra till låtarna, men kul hade vi!
Jag älskar spinning! Det finns inte ngt roligare pass, jag har i alla fall inte hittat ngt =)
Nej nu ska jag sätta mig och käka lite sent omsides, potatisgratäng och skinka. Mums!

På återseende!
Kramar

1 kommentar:

elin - Ett hus till oss sa...

Så roligt, jag älskar sådana pass och sedan känner man sig så duktig efteråt :)

Jag tänkte tipsa dig om att du kan vina fina Miss Dee smycken hos mig nu. Finns mycket fint att välja på :)

Jag önskar dig en fin kväll!