tisdag 23 mars 2010

.Dag nummer två

Ja nu är det snart dags att gå och ta på sig och knalla iväg till dagis för andra dagens inskolning. Idag ska lillprinsen vara där i två timmar och jag kan säkert lämna honom själv en stund. Min stora grabb är ledig idag och ville prompt följa med till sin gamla avdelning, så då får det väl bli så. Har inte hjärta att lämna honom till Leoparden om han inte vill. Han tyckte det skulle bli kul att få träffa alla barn som han har gått tillsammans med.
Ja jag hoppas att det kommer att gå smidigt att skola in honom, men jag tror nog att det kommer att gå väldigt bra.
På eftermiddagen idag kommer kompisen E och hennes två barn förbi. Dem har legat sjuka nu i nästan två veckor, så nu ska det bli skoj att ses. N har pratat hela morgonen om sin kompis och att han ska komma hit. Dem är så söta ihop!

Nej, nu ska jag gå och lägga fram lite kläder så allt är klart.
Ha en underbar dag!

Kramar

Inga kommentarer: