fredag 12 mars 2010

.Oslo here I come....

Nu är dagen äntligen här och det ska verkligen bli jättekul att få komma iväg en helg och umgås med E och bara vara. Sova länge på morgonen, sova hela natten utan ngn som väcker mig, men framför allt att få prata och umgås en hel helg med E, önskar det blev oftare.
Ja, väskan är packad, tågbiljetten ligger framme och nu väntar jag bara på att mina föräldrar ska komma och ta barnen. Kommer att sakna mina små älsklingar såååå mycket, men samtidigt ska det bli skönt att få vara utan dem en helg och jag tror att jag uppskattar dem mer då. Ibland är det bra att känna saknad!
Det jobbiga är väl att lillkillen är sjuk, hade över 40 i feber igen, men det ska nog gå bra ändå.

Ja, så nu tar jag paus i bloggandet i några dagar och återkommer på måndag.
Hoppas ni får en underbar helg!
Kramar

2 kommentarer:

Diana sa...

Tack för din fina grattishälsning! Nu har jag lagt ut hela förlossningsberättelsen, blev ett dramatiskt avslut på förlossningen, men nu är hon här vår älskade prinsessa! ♥ Kram Diana

Ulrika - foto - Jonasson sa...

Ny spännande tävling hos mig..

http://uj76.blogspot.com/2010/03/tant-lottar-ut-hemligt-paket-varde.html

..med chans att vinna ett hemligt paket, värde 500kr från en underbar barnbutik - kika gärna in :)