måndag 29 mars 2010

.Måndagslista

Idag måndag är jag glad för:

- att jag har en sådan underbar man som jag får äran att dela mitt liv med

-att jag har två dagar kvar innan jag börjar jobba

- att jag har en fast tjänst som jag kan gå tillbaka till och inte behöver söka jobb

-att mina två små killar trivs så bra på dagis

-min underbara familj och mina underbara vänner. Tack för att ni finns!

-att våren snart är här och att vi snart kan sätta på sommardäcken på bilen och köra ut bmw:n ifrån garaget.

- att jag får vara frisk och att jag får leva det liv jag gör.

Önskar er alla en fortsatt trevlig måndag!




2 kommentarer:

Carolina sa...

Hej!

Jag är en av de lyckliga bloggarna som fått äran att tävla ut babyprodukter från Apoteket, hur enkelt som helst att vara med!

Jag har även andra tävlingar igång där man kan vinna:
* Hemligt paket med ursnygga bakformar
* Barnkalasprodukter
* Katvig-body
* Skor från Vincent Shoe Store
* Presentkort i en barnklädesbutik

Kika gärna in och var med! :-) Ha en fortsatt fin dag! Kram Carolina

Sara - Thaison sa...

Har du börjat jobba nu?? Hur känns det??