torsdag 4 mars 2010

.Överskolningssamtal

Har haft överskolningssamtal för N idag med hans dagisfröknar, nya och gamla. Tänk va att min lilla plutt är så stor redan. När han började på dagis så kunde han inte ens gå och nu ska han skolas in på den stora avdelningen med större barn. Det känns bra! Han tycker det ska bli så spännande att få börja där med dem stora barnen och alla nya saker som finns att leka med. Det är så roligt att höra vad dem har att säga om honom och det värmer verkligen! Han är snäll och duktig, är kompis med alla. Han är en liten funderare, funderar mycket. Ja, det är skönt att det går bra för honom hittills. Hoppas det fortsätter så! Det värmer mammahjärtat!
L fick vara en stund på Geten medan vi hade samtal och då hade han hunnit med att tömma ut en potta med kiss över sig och sina kläder. Så när jag kom så hade han ngn annans kläder på sig, dock flera nummer förstora =) Ja, dem lär allt få att göra när han ska börja där!

Snart kommer mannen min hem och då ska vi slänga i oss lite mat och sedan ska jag iväg och träna lite spinning! Ska bli skönt att få komma iväg en stund! Jag behöver röra på mig!
Hoppas ni har haft en bra dag!
Kramar

Inga kommentarer: