onsdag 17 mars 2010

.Vårpromenad

Har varit ute på förmiddagen och tagit mig en lång och härlig promenad i det vackra vårvädret! Det var sååå skönt och det känns verkligen att våren är på väg. Tänk att gå ute med gympaskor och vårjacka! Nice! =)
Ja, annars händer det väl inte så mkt idag. Lillkillen är på bättringsvägen och mår mkt bättre idag. Han har ingen feber, men han vill fortfarande inte äta ngt och han har ont i halsen och hostar mkt. Lilla gubben, jag lider med honom! Hoppas att medicinen ska börja verka snart.

Skulle ha haft en kompis och hennes dotter här på eftermiddagen, men hon ringde och sa att hon var sjuk, så nu vet jag en liten kille som kommer att bli besviken när jag hämtar honom. Hm, får se om jag kan hitta på ngt annat kul istället.

Hur ser er dag ut?

Ska gå och greja lite nu och sedan är det dags att börja med lunchen.

Ha det gott! Kramar

1 kommentar:

Therese sa...

Hej!
Ja, det är så skönt att lillen är piggare nu och att vi kan andas ut. Då kanske man hinner ta tag i hemmet som hunnit förfalla med damtussar stora som bävrar *fniss* Igår hade vi strålande vårvder, men idag är det snö å blåst så min tänkta promenad skjuts på framtiden. Önskar dig en underbar dag! KRAM