torsdag 18 mars 2010

.Seg dag!

Har haft en seg dag idag. Natten var hemsk, sov inte många timmar. Lillkillen hostade och hackade och var ledsen och när jag äntligen hade somnat så började det om igen, samt att mannen låg bredvid mig och snarkade mer än vanligt. Usch, hoppas verkligen att den kommande natten blir bättre =)
Jag är inte van med att inte få sova, så jag känner mig verkligen helt off, men det hör väl till småbarnslivet. Jag har bara varit bortskämd förut.
Har haft mina föräldrar här hela dagen så jag har inte fått mkt gjort inte, men det kan vara skönt ibland att få ta det lite lugnt. Pappa har klippt alla våra fruktträd, så nu är dem redo för våren och sommaren. Jag och mamma har tagit en lång promenad i slasket, var nästintill omöjligt att ta sig fram på vägarna. Gör nog inte om det förrän snön är helt borta.
Jag har även fixat till ett påskris som får pryda trappen eftersom vi inte får ha det inne. Ska försöka få till lite mer påskfint och vårfint imorgon, men det är en bra början.

Ja, och alldeles snart kommer mannen hem från jobbet. Jag bad honom köpa med sig mat tills ikväll, så ikväll blir det en sådan där onyttig kväll, men det får man väl ha ibland =) Får bli nyttig imorgon igen.
Önskar er en fortsatt trevlig kväll och tusen tack för alla kommentarer. Kul med nya ansikten som dyker upp här på bloggen.

Kramar

3 kommentarer:

Tigris Predikantan sa...

Man kan inte alltid vara nyttig, speciellt inte som småbarnsförälder! Bara man gör så gott man kan och alla mår bra! *ler*
:)

cecce sa...

Usch vad jobbigt att inte få sova:-) Efter fyra barn vet jag hur det är:-) Konstigt att männen aldrig vaknar?:-)
Tycker du hunnit med mycket trots allt.

Hoppas du får sova i natt!
Kram

jenny sa...

hoppas ni fick en mysig kväll! kram!