lördag 27 mars 2010

.Slappardag! =)

Idag har varit en riktig slappardag! Vi har inte gjort ngt alls, bara varit hemma och haft det skönt. Vi har spelat spel, myst och haft en allmänt trevlig dag tillsammans! Härligt! =)
Det behövs sådana dagar. Visst har det varit lite tjafsigt emellan N och J junior, men det hör ju till. Jag tror det tog tio minuter efter att J junior kom igår så börjades det. Jag blir tokig på dem! Nåja, man får väl hoppas att han ngn gång ska växa till sig och att det blir bättre ju äldre dem blir, men samtidigt är han ju 11 så man tycker ju att det inte borde vara såååå tjafsigt. Men, men, ålder verkar visst inte ha ngn större betydelse när det gäller att retas och bråkas.

N och L har redan lagt sig och J junior spelar tv-spel. Jag vet att vi egentligen borde släcka ner nu, men nej, maten står i ugnen och vi ska snart sätta oss och äta gott bara jag och mannen. Det blir hasselbackspotatis med oxfilé och sås. Mums!
Nej, nu ska jag gå ner och duka och sedan blir det mys framför tv.n lite senare.

Hoppas ni har haft en underbar lördag!
Kramar

Inga kommentarer: