måndag 15 mars 2010

.Borta bra men hemma bäst

Det är så skönt att vara hemma igen även om jag kom hem till sjuka barn igen. Har haft en kanonhärlig helg i Oslo. Tusen tack kära E för en fantastisk helg! =) Ser redan framemot vår nästa helg!
God mat, shopping, kaffe, melodifestival, nybakad foccacia med färska räkor, prat om ditt och datt, mer shopping....ja, så ser min helg ut! Bra väder hade vi, solbrillor på, våren är snart här! I like it! =)

Kom hem igår efter en femtimmars bussresa. Det var så skönt att komma hem igen och jag var efterlängtad av både man och barn. Nice! Lillkillen hade legat sjuk hela helgen med hög feber och han är fortfarande inte pigg. Har fått en telefontid idag på vårdcentralen, får se vad dem säger. Lilla gubben! Hoppas det vänder snart! Jag skulle börja skola in honom idag på dagis, men det sket sig rejält! Ja, nu är det verkligen nedräkning på allvar, känns bra, men lite ångestframkallande oxå. Jag vill vara hemma med mina killar, men det ska nog gå bra.

Hoppas ni har haft en underbar helg!

Kramar

Inga kommentarer: