söndag 21 mars 2010

.Äventyr, kalas, träning

Tårtan är klar och står ute i väntan på gästerna, kaffet är laddat, det är städat och disken är diskad. Nu är det bara att vänta! Känns skönt att vi inte behöver stressa, tycker annars att det brukar kunna vara så när vi ska ha gäster.
Har varit i kyrkan på förmiddagen och jag och N var inne på Äventyret. Han tycker att det är så kul och sitter där snällt och lyssnar när dem berättar om Jesus. Han är snabb att ställa sig upp när dem ska sjunga, men sedan står han tyst och vill inte vara med. När vi sedan ska hem så sjunger han sångerna och berättar för J vad dem har pratat om. Jag märker hur spännande han tycker det är allting. Tänk va, min lilla kille så stor så han får gå på Äventyret!

Ute fortsätter det att snöa, men det har inte kommit så mkt snö så det känns bra. Hoppas det smälter bort nu i veckan som kommer. JAG VILL HA VÅR!!!

Ska sätta mig en stund och läsa lite innan gästerna kommer, samt lägga fram träningskläderna så det är klart.
Ha det gott!
Kramar

Inga kommentarer: