måndag 8 mars 2010

."Solen skiner, himlen är blå.....

....jag är lycklig, tralalalala...."

Ja vilken underbar dag det är idag! Tänk va, strålande sol, nollgradigt och snön som ligger vit och gnistrande. Det är härligt! =)

Nu är det ny vecka igen och nya möjligheter och upplevelser. Vad händer i veckan? Vad kommer att ske? Ja, vi får ta en dag i taget, men jag ser framemot en underbar vecka. På fredag åker jag dessutom till Oslo för att ha en myshelg tillsammans med världens bästa E. Kan inte bli bättre avslut på denna vecka.

Idag har vi inget inplanerat utan tar dagen som den kommer. N är på dagis och jag och L har varit en sväng till Örebro för att ta kort till mitt nya E-tjänstekort på sjukhuset. Ja, hjälp, snart är det dags att jobba igen efter så lång ledighet. Det är svårt att förstå, men det kommer nog att gå bra får vi tro. Jag kommer dock att sakna mina små änglar enormt mycket. Tur att jag ändå kommer att vara ledig en hel del så jag får mysa med dem.

Nej, nu ska jag sätta mig och fortsätta läsa boken som jag håller på med. Jag är inne på andra delen i Twilightserien och den är grymt bra. Vilka böcker, kan helt klart rekommendera dem.

Kramar och på återseende!

Inga kommentarer: