onsdag 3 mars 2010

.Vänner är mer värt än guld!

Är så glad att jag har så många härliga vänner! Dem betyder så mycket för mig och jag är tacksam över att jag har fått lära känna dem. Jag har haft många kompisar genom åren, men om jag ska räkna mina vänner så har dem inte varit så många. En del av vännerna har jag lärt känna först sedan jag blev vuxen och fick barn, men några har jag känt sedan länge.
Var hos en av vännerna idag på eftermiddagen och jag hade en supertrevlig stund! Det är alltid lika skoj att träffa dem! Tack C för att vi fick komma! Tack för pratstunden och tack för att jag har fått lära känna dig! Du betyder mycket för mig! =)
Med en del människor kan man vara sig själv utan att göra sig till eller så och så är det med C och R. Dem är enkla och lättsamma att vara med och jag trivs i deras sällskap! Känns skönt med sådana människor.
Nu kommer visst mannen min hem, så nu ska jag gå och fixa lite kvällsfika, är såååå hungrig! Sedan ska jag vara lite social med mannen min, har saknat honom idag.
Hoppas ni får en fortsatt trevlig onsdagkväll!

Kramar

1 kommentar:

Vickie sa...

Håller med, bättre ha några få riktigt bra vänner än många mindre bra. Har inte många själv, men som sagt hellre det. Kompisar har jag desto fler, men det är inte samma sak om du förstår vad jag menar. Ha en skön dag och tack för senast. Var så kul att ses igen, kul när det inte blir så långt mellan varven.
Kram kram