onsdag 24 mars 2010

.Stolt mamma

Det hade gått väldigt bra med lilleman på dagis idag och jag känner mig sååå stolt. Det var inga som helst problem och han hade varit glad och skrattat en massa. När jag kom så sken han upp som en sol och kom hasandes på rumpan. Min lilla prins! Är så glad i dig!
Det känns bra att det har gått bra med barnen på dagis. När jag hämtade N ifrån dagis så var det oxå bara positivt och dem sa att han är så mysig och att allt fungerar så bra. Då blir jag glad! =)
Åkte en sväng till syster yster på eftermiddagen. Vi fikade en massa och barnen lekte ovanligt bra. Dem röjde ordentligt på E´s rum och ja det såg ut som ett bombnedslag efteråt. Dem hällde ut varenda leksak på golvet så tillslut gick det inte ens att komma in på rummet, men vi lät dem hållas. Man kan ju alltid plocka upp allt efteråt. Sedan hem och fixa mat och slänga killarna i säng. Passade på att klippa lilleman innan det var dags att sova. Det var inte det lättaste kan jag säga, speciellt inte när hans huvud går i ett och han aldrig är still. Men jag tror det får duga, vi fick bort dem längsta tofsarna i alla fall. Vi får gå med honom till en frisör när han blir lite äldre.

Nej, nu ska frun i huset gå och sätta på lite kaffe och sedan ska hon bänka sig framför tv:n och invänta nästa avsnitt av Grey´s. Kan ju bara inte missa! =)

Hoppas ni får en fortsatt härlig kväll!
Kramiz

1 kommentar:

stephanie sa...

Jag ska börja skola in min minsting den 13 april, känns så konstigt!! :)