måndag 1 mars 2010

.Dagisfest

På förmiddagen har jag och L varit med N på dagis. Dem hade en liten avslutningsfest för alla barn som ska sluta, så det var diplomutdelning, paketutdelning samt en massa gott fika. Jättemysigt! =)
N blev så glad när han fick sitt diplom och sitt paket. Han fick en söt liten virkad bläckfisk som en av fröknarna har gjort.


Alla barn brukar få en sådan när dem slutar och den är sååå söt. Lite kul att ha som minne. Diplomet tänkte jag rama in och sätta upp på hans rum. L tyckte oxå att det var kul och ville gärna vara med och leka med alla barnen. Jag tror inte att det kommer att vara några som helst problem att skola in honom på dagis. Tänk va, om bara två veckor ska han skolas in. Det går fort nu, har nog inte riktigt fattat det ännu.
Ja annars har vi inga som helst planer för dagen. Mannen har bilen så vi kan inte ta oss någonstans, samt att det är snöstorm ute så då ska man väl inte ge sig ut på vägarna om man inte måste. Jag som hoppades så att våren nu var på ingång och sedan vaknar man till snöstorm. Det känns ju mindre skoj! Hoppas det vänder snart och att våren kommer!

Nej, nu ska jag nog ta och fortsätta med en av böckerna som jag läser. Den är så bra, kan inte riktigt slita mig.
Hoppas ni får en mysig måndag!
Kramar

Inga kommentarer: